25 Temmuz 2015 Cumartesi

Babaanneden Mavi'ye İlk Sözler

Çok mutluyum. Rabbim bize nur topu gibi bir evlat daha nasip etti. Kızımın hastaneye yatacağını duyar duymaz kendimi terminale attım. Heyecanım had safhada. Sevgili eşimle Ankara terminalinde buluşup ver elini hastaneye...

Kızım Nazife'm çok şükür iyi. Yanında sen yatıyorsun minik kuzum. Kokladım kokladım doyamadım. Gözyaşlarımı içime akıttım. Tanrım ne güzel bebek! Sanki beni tanıyormuşsun gibi baktın yavrum, babaannelik içgüdüleri işte. Canımsın kanımsın öyle seviyorum ki sizleri anlatmam mümkün değil.

Ablana bir kardeş, sana da bir abla gerekti. Bunun için annene çok teşekkür ediyorum. Zor oldu biliyorum. Keşke yanınızda olabilseydim, benimde bir nebze faydam olsaydı. Mavi'm canım kızı, aşkım benim, kalbime düşen kıvılcım. Sana içimdekileri anlatsam şu an sayfalara sığmaz bir tanem.

Sabriye Uçar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder