25 Temmuz 2015 Cumartesi

Osman Dedesinden Mavi'ye İlk Sözler

Artık arabanın arkası dengeyi buldu. Dörtledin kardeşim. Sen de arkayı dörtledin. Duru dengeyi sağlıyordu ama araban yolda yürürken mutlaka bir tarafı eksik basıyordu. İşte Mavi geldi, sen de arabanın arkasını dörtledin, sen de dengeni buldun arkadaş. Mavi'nin gelmesi dengeleri buldurdu, bize mutlulukların en güzelini yaşattı.

Ama onun ablası ona her zaman iyi bir örnek olacak. Ablası ona her zaman güzel yolları gösterecek. Çünkü Duru çok akıllı çok güzel bir kız, Mavi. Sen de bunu unutma.

Ben sana Mavi, ailene mutluluklar diliyorum. Sen de ablan gibi örnek ve güzel bir kız, iyi bir evlat, iyi bir torun olarak bana yattığım istirahatgahımda bana güzel şeyler söyleyeceksin. Seni öpüyorum, sana mutluluklar diliyorum güzel kızım.

Mavi'm hoş geldin.


Osman Uçar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder