26 Temmuz 2015 Pazar

Selahattin Dedesinden Mavi'ye İlk Sözler

İlk torunumuz olan Duru'ya da yazmıştım. Fakat ne yazdığımı tam olarak hatırlamıyorum. İkinci torunumuz olan Mavi'ye de birkaç cümle yazmak istiyorum. Eminim bunu da tam olarak hatırlayamayacağım. Böyle düşünüyorum.

Geniş aile olmanın iyi olduğunu sonradan öğrendim. Dönemine, yıllarına göre, zamanla bu düşünce değişebiliyormuş.

"Mavi" güzel ve farklı bir isim. Umarım kendisi de özel bir evlat olur.

Okumayı öğrenince bu ilk yazılan yazıları merak eder mi, ona ilginç gelir mi bilmem!

Sözün özü ve kısası... Torunumuzu seviyorum. Onun çevresine örnek, yararlı, dürüst, çalışkan insan olmasını diliyorum ve bekliyorum. Öyle de umuyorum.

Bakışlarından iyi bir insan olacağını çıkarıyorum.

İlk aklıma gelenleri, bu sıcak temmuz ayında, evin salonunda bir sehpanın üzerinde yazıyorum.

Ablan Duru gibi seni de seviyorum. Sağlıkla büyümeni diliyorum. Gözlerinden öpüyorum.


Deden Selâhattin BAŞIBÜYÜK
26.07.2015
Pazar
Saat: 14:35




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder